طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت

ساخت و طراحی وب سایت مناسب و کاربر پسند از اساسی ترین گام های حضور در دنیای اینترنت است . برای رسیدن به اهداف خود در جهان مجازی باید یک وب سایت آپدیت و ریسپانسیو داشته باشید تا خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید و هزینه ساخت و پشتیبانی آن پایین باشد .
مراحل طراحی وب سایت در شرکت طراحی وب آی تی اس آنلاین
۱٫ تماس و مشاوره تلفنی با کارشناسان شرکت : بهتر است ابتدا با کارشناسان ما مشورت کنید و طرح مورد نظرتان را بیان کنید .
۲٫ برآورد هزینه طراحی و بستن قرارداد : بعد از مشاوره در مورد وب سایت دلخواه و طراحی قالب ، هزینه های انجام طرح برآورد می شود و قرارداد طراحی وب سایت بسته می شود .
۳٫ طراحی و ساخت وب سایت : سفارش مورد نظر شما در زمان تعیین شده به صورت نسخه پیش نمایش برای شما ارسال خواهد شد .
۴٫ پشتیبانی و آموزش : وب سایت کاملا پیاده سازی شده و آموزش های مربوط به آن برایتان ارسال می گردد .

 

شرکت طراحی وب سایت

چرا باید شرکت طراحی آی تی اس آنلاین را برای طراحی سایت انتخاب کنیم ؟
• طراحی وب سایت های این شرکت منحصر به فرد و به روز هستند . طراحی وب سایت حرفه ای و با ظاهر گرافیکی مناسب در جذب مشتری موثر می باشد .
• آموزش ها و پشتیبانی رایگان در اختیار شما قرار می گیرد . پشتیبانی ۲۴ ساعته پس از طراحی وب سایت و اپلیکیشن از طرف متخصصان ما در اختیارتان خواهد بود .
• از دیگر مزیت های طراحی وب سایت و اپلیکیشن در آی تی اس آنلاین سازگار بودن با استاندارد ها دنیا ، طراحی و ساخت سایت و اپلیکیشن هیربدی و طراحی وب سایت با جدیدترین تکنینک ها می باشد .
• تیم منسجم و کارآمد ، طراحی وب سایت و اپلیکیشن و بهینه سازی سایت نیازمند تیمی مجرب و منسجم است .
خدمات طراحی وب برای کسب و کار ها
اگر کسب و کار کوچک یا متوسط شما نیاز به یک وب سایت دارد ، تیم مجرب طراحی وب شرکت آی تی اس آنلاین می تواند به شما در پیاده سازی ایده تان کمک کند . خدمات شرکت طراحی آی تی اس آنلاین از طراحی وب سفارشی وردپرس و بهینه سازی سایت تا طراحی لوگو و نام تجاری بصری و فراتر از آن متغیر است.
این که شما فقط به طراحی و ساخت یک وب سایت ساده نیاز دارید و با یک پروژه بسیار پیچیده برای انجام دارید در هر صورت تیم ما می تواند شما را یاری کند .کسب و کار شما چه کوچک چه بزرگ به یک وب سایت شگفت انگیز نیاز دارد تا اهدافتان را محقق سازد . وب سایت برای وکلا ، وب سایت فروشگاهی ، وب سایت برای پزشکان ، وب سایت برای نویسندگان ، وب سایت املاک و … از جمله طراحی هایی است که تیم ما انجام می دهد . برای اطلاع از تعرفه طراحی اپلیکیشن روی لینک کلیک کنید .